Damage Chart 作り直し

It's been six weeks now since the community's purchase habits began driving the pricing of weapons in Counter-Strike: Source. As many of you have probably noticed, the price of the Desert Eagle has been increasing steadily and is now somewhat out of control. This is happening because the Desert Eagle is considerably more useful than the rest of the pistols -- purchasing one of the others is not a smart buy. We'll address this by making the Five Seven, P228, and Dual Elites more effective. The prices of all pistols have been reset to their previous defaults in preparation for this change.

大体Glockのダメージとかありえん、あの弱さ。
ベータ版のときはもっと強力だったのに、何で弱くしたんだろう。1.6に合わせたんだろうか。
CS:Sに出てくるのはGlock18で、これと同じ弾丸を使う銃を実際に撃ってみた感触から考えると、あんなもので頭を撃たれたら即戦闘不能に決まってる。
当たりようによっては頭に3発当たっても撃たれた人が元気よく走り回ってる、なんてことは有り得ない。
一方で Desert Eagle は重さが2Kgもあるのだから、走るのが遅くなるとかならないと変だ。


価格変動を基に武器のダメージをいじる、というのはそれはそれで結構なのだが、これを徹底させると価格対性能比はどれを使っても同じになるわけで、なんだかなぁ。


ダメージに変更があったら、長らく放置状態のダメージチャートを作り直そう。